Äntligen Fredag...

Jaha då vaknar man igen då klockan ringer kl 05.30 på morgonen, och man bara känner hur trött och sliten kroppen är.
Man har absolut ingen som hellst lust att gå upp ur sängen, men samtidigt vet man att man inte får några pengar om man inte går till jobbet...

Varför måste det vara så svårt att gå upp på morgonen??

Men sen när man faktiskt vaknat till lite så inser man att det är Fredag idag =) faan va nice tänker man...

Så efter jobbet idag så sticker man hem för att duscha och tvätta håret så man är lite fräsch när polaren kommer över senare i kväll för att softa, dricka lite öl och bara prata prata prata...

Johan som kommer över ikväll har nämligen varit borta i 3mån på ett fartyg och jobbat runt om i hela världen, så vi har sjukt mycket att prata om och så har han köpt en present till mig =)

Jag hoppas han har lite coola bilder som jag kan visa er alla sedan så ni får se vad han har sett =)

Nä nu så måste man juh faktiskt tyvärr jobba litegrann men skriv en kommentar på vad du vill läga om i min blogg så kommer ämnet säkert upp om nån dag...

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0