GratisBio

Hejsan allihopa!!!
eftersom alla andra nu för tiden får för sig att skaffa en sådan här blogg, så får man väl inte vara långt efter utan MÅSTE väl följa "trenden"...
Så vad har hänt på senaste då?

Jo det har varit Julafton.

Vi (Jag och Sambon (Adrian) ) åkte upp till Järlåsa för att fira med hans familj. Måste säga att det var faktiskt otroligt kul =)
Även om ja inte trodde det från början =p

Sedan så va det juh Nyår också... Då bjöd vi hem några vänner och hade den mest fantastiska middagen som finns, och självklart va det jag som lagade den, med lite assistans från Daniel då såklart =)

Men det mest intressanta som hände va att ja satt hemma vid datan för någon / Några veckor sedan för att kolla vad det fanns för roligt på internett. Och helt plöttsligt hittar jag en lite farsinerande hemsida som jag faktiskt inte träffat på tidigare.

Hemsidan heter då http://www.gratisbio.se/ och först så tänkte jag att detta måste vara nått skämt för vem ger bort en gratis biobiljett???

Men faktiskt så är det på riktigt, det hela går ut på att man skall ta del av olika erbjudanden, bli medlem på olika sidor eller helt enkelt köpa saker, och genom detta så samlar man då poäng.

från början trodde jag då att detta skulle vara precis som alla andra sidor jag har med att det tar en total evighet att komma upp i dessa poäng. men jag kan säga att det tog mig hela 5 min och sedan hade jag tillräckligt med poäng för att kunna få min första biobiljett...

Men eftersom det inte bara finns biobiljetter att spara poäng till så väntar jag, för jag vill mycket helldre ha ett presentkort på 700kr, och jag är snart där =) =) =)

och det bästa med det hela är att det är inte svårt eller komplicerat alls upan hur enkelt och kul och SNABBT som hellst...

Jag tycker att alla som läser detta (alla andra också iof) borde ta del av detta otroligt roliga erbjudande och börja samla poäng själva för att se hur enkelt det är...

och nu för att bli medlem på denna perfekta hemsida så klicka på denna länk så får även jag lite extra bonus poäng genom att jag värvar er...

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=123983

Så klicka Klicka Klicka på den där länken ( eller kopiera den exakt om det inte går att klicka )

Nä nu orkar jag inte skriva mera idan får bli en annan dag ist, och btw så måste man fortsätta jobba lite =p

ha det så bra nu allesammans...

Kram kram

BTW... Älskar dig så sjukt mycket Älsklingen...

Kommentarer
Postat av: Niklas

Först och främst, skaffa dig ett ämne du vill skriva om :) Sedan ska du ha en design som inte skrämmer iväg besökaren, denna gör det defenitivt! Lycka till med bloggen!

2009-01-08 @ 20:11:11
URL: http://niklassoderlund.se
Postat av: Anonym

Lycka till med bloggen!

2009-01-08 @ 20:20:42
URL: http://fastfrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0