Vem vill gå på bio?

Hejsan allihopa.

Som ni säkert redan har förstått så ÄLSKAR jag sidan Gratisbio.se...
Dom är bara såååå bra...

Dessutom är det så himla lätt att samla in poäng så att man kan få presentkort eller biobiljetter...

Det hela går ut på att man skall ta del av erbjudanden/köpa saker/ eller bara klicka på länkar för att få poäng...

Dvs att man behöver inte spendera ett ända öre för att kunna få poäng utan MÅNGA av sakerna är faktiskt helt GRATIS...

Man behöver dessutom inte så himla mycket poäng för att få sin första biobiljett...

+ att dom bjuder på de första 75poängen =)=)=)

Jag har varit medlem där i ca en vecka och inte lagt så himla mycket tid på att ta del av erbjudanden. men redan har jag poäng så jag kan ta ut 4st biobiljetter och som sagt bara det på 1 vecka...

Men eftersom jag inte går på bio så ofta så samlar jag ist poängen för att ta ut ett presentkort värt 700kr =)

inte långt kvar alls =)

och det bästa av allt...

För alla oss som bloggar...

vi får poäng för varje inlägg vi var om just den hemsidan. allt från 10-1000poäng och 1000poäng = 300kr presentkort

Visst låter det Kanon???

Så regga er nu på direkten...

här får ni länken ( så dessutom jag får lite bonus för det )  http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=123983

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0